تعریف مدیریت ارتباط با مشتری CRM :

مدیریت ارتباط با مشتری برگرفته از واژه CRM  یا به صورت کاملتر Customer Relationship Management است. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات با مشتریانِ هدف و مشتریانِ فعلی است. یک سیستم CRM به کسب و کارها کمک می‌ کند که با مشتریان، بیشتر در ارتباط باشند، فرآیندها  را ساده کرده و سود دهی را بهبود بخشند.

CRM ابزاری است که برای مدیریت ارتباط, مدیریت فروش و بهره وری . . . .


آموزش فروش و فروشنده حرفه ای مدیریت ,ارتباط ,crm ,مشتری ,مشتریانِ ,یک ,مدیریت ارتباط ,با مشتری ,ارتباط با ,مشتری crm ,برای مدیریتمنبع

مدیریت چیست؟

فرآیند فروش (بخش دوم) : بستن قرارداد و پیگیری مشتری

انواع روش های فروش

فروش مستقیم چیست؟

قیف فروش چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

بازاریابی B2B چیست؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

akhbar tecnolozh9 لیست بهترین سایت های ایرانی انجام پروژه های برنامه نویسی گردشگری اجاره خودرو صلح برش آلومینیوم باکیفیت و ارزان فرش دستباف رشته مدیریت بازرگانی گلکسی فان - کهکشان سرگرمی